allmusicianslikesmusic.blogg.se

Vi står för felstavningar!

Den ena: Charlie Wistbacka

Publicerad 2014-09-29 15:34:46 i Allmänt,

Hallojsan! 
 
Charlie Wistbacka heter jag och ser ut på följande vis!
 
Jag är alltså en av oss som kommer blogga här i framtiden, så jag berättar helt enkelt lite om mig själv.
Jag ligger för närvarande på 16 bast och kommer göra det ända fram till 1a maj. Jag kan spela ett fåtal olika instrument, men mitt instrument är elbas, och använder mig av den i olika band och orkesterar, till exempel ungdomsrevyn som det kommer visas mer om så småning om. Jag spelar även teater, både i musikallinjen (mer om detta kommer också) samt några andra teateruppsättningar och dylikt!
Jag går på det estetiska musikprogrammet på Duveholmsgymnasiet i Katrineholm. 
 
Det var nog allt man kan behöva veta om mig!
/c

Kommentarer

Postat av: Jenny Cronholm

Publicerad 2014-09-29 22:28:19

Ska bli sjukt kul och intressant att följa er blogg!!!

Postat av: Krister Wistbacka

Publicerad 2014-09-29 23:04:33

Ska bli kul och spännande att läsa denna blogg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi är två stycken engagerade och kulturande tonåringar som bor i Katrineholm, men går på två olika musiklinjer på två olika gymnasium. Grejen med den här bloggen är att visa hur mycket man faktiskt kan göra i Katrineholm om man bara vill. Vi vill även göra gymnasievalet enklare för de som vill gå i musik!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela