allmusicianslikesmusic.blogg.se

Vi står för felstavningar!

Den andra: Elias Tegebjer

Publicerad 2014-09-29 22:10:59 i Allmänt,

Jahopp! Då var bloggen startad då, och jag ska tillsammans med Charlie sköta den här bloggen då. Jag ser väl ut typ såhär: 
 
 
Jag är 16 år, bor i Katrineholm, men jag pluggar på De Geergymnaisets musiklinje i Norrköping, du! (Östgötska ftw) Jag sysslar med musik dagligen, både i skolan och hemma. Är också med i musikallinjen, precis som Charlie, men mer om det kommer som sagt senare. Jag brukar vara rätt sugen på att starta mängder av projekt, men gör sällan mer än kommer på dem, men ett projekt som är på g är "Genom musiken kan vi visa att vi bryr oss", jag tänkte förklara det lite mer i ett senare inlägg. 
Mina huvudinstrument är piano och gitarr, men har även börjat sjunga och spela bas en del. Kan spela trummor med, men det är inte riktigt min starka sida. 
 
Det var väl lite basic information om mig, antar att mer och mer kommer fram med varje inlägg! Hoppas att ni läsare kommer att fortsätta läsa, och att vi får er att tänka och tycka! 
 

Kommentarer

Postat av: Emil Hallin

Publicerad 2014-09-29 22:32:47

Asså det här är så typiskt skrivet av dig Elias! xD Kunde utan problem läsa detta med din röst (och Östgötska ftw!) hahah xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi är två stycken engagerade och kulturande tonåringar som bor i Katrineholm, men går på två olika musiklinjer på två olika gymnasium. Grejen med den här bloggen är att visa hur mycket man faktiskt kan göra i Katrineholm om man bara vill. Vi vill även göra gymnasievalet enklare för de som vill gå i musik!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela