allmusicianslikesmusic.blogg.se

Vi står för felstavningar!

Det stannar i familjen

Publicerad 2014-10-11 23:17:00 i Allmänt,

Tjenix!
 
I fredags hade vi premiär av Det stannar i familjen, en fars skriven av Ray Cooney. Hon som regisserar oss heter Pia Widlund och är mycket kompetent! Det är ganska spännande för mig att göra en fars, eftersom jag mest har medverkat i dramapjäser och liknande. Att bli regisserad av Pia är också nytt, men något som kommer ske i fortsättningen också, då hon redan frågat mig om jag vill vara med i ett annat projekt.
Såhär ser ensemblen ut! Roligt med ett gäng som jag aldrig har jobbat med förut. (Foto: Therese Fast)
 
Katrineholms-kuriren kom till genrepet och skrev en fin recension, kolla gärna in den! http://kkuriren.se/nyheter/katrineholm/1.2691958
 
Om man vill komma så kör vi även nästa helg, på dud. Fredag kl 19:00 och Lör-Sön kl 16:00. Fars är alltid trevligt!
 
Annat kulturrelaterat: Spelade bas ikväll på Villa Sandhem tillsammans med en grupp ur Kulturskolans Jazzensemble. Det gick ganska bra, om jag får säga det själv! Skitkul var det i alla fall. Men vi var ju bara förband, så man får ju lov att lämna lite plats till huvudattraktionen...
 
/c
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi är två stycken engagerade och kulturande tonåringar som bor i Katrineholm, men går på två olika musiklinjer på två olika gymnasium. Grejen med den här bloggen är att visa hur mycket man faktiskt kan göra i Katrineholm om man bara vill. Vi vill även göra gymnasievalet enklare för de som vill gå i musik!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela